Objavljeno, 14. srpnja 2015.

Većina ljudi odlučuje se na bavljenje sportom i fizičkom aktivnošću kako bi smanjili tjelesnu težinu i/ili poboljšali tjelesnu kondiciju. Istina je, zapravo, da bavljenje sportom donosi i mnogo više.

  1. Smanjuje rizik – …srčanih bolesti, moždanog udara, pretilosti, dijabetesa, raka debelog crijeva i raka dojke. Ovo nije šala – 10 najvećih “ubojica” u 50 najrazvijenijih zemalja povezane su s nedostatkom fizičke aktivnosti.
  2. Jača vaše kosti -Fizička aktivnost usporava gubitak koštane gustoće koja dolazi s godinama. To je osobito važno za žene koje su sklonije obolijevanju od osteoporoze.
  3. Poboljšava funkciju pluća-Redovitom fizičkom aktivnošću vaše tijelo postaje opskrbljenije kisikom. Dišite!
  4. Budite poletni i puni energije- Možda se čini nelogično, ali ako ste često umorni, probajte vježbati. Pomaže u aktiviranju energije i smanjuje umor.
  5. Ne brinite, budite sretni – Znate onaj osjećaj nakon treninga, plivanja ili duge šetnje? To je zbog endorfina koji se oslobađaju u tijelu tijekom vježbanja i koji daju osjećaj sreće i euforije. Vježbanje također može pomoći u ublažavanju osjećaja depresije.
  6. Potiće samopouzdanje – Istraživanja su pokazala kako osobe koje redovito vježbaju imaju više samopouzdanja. Također, ako vježbate na otvorenom, poticaj samopouzdanju bit će još veći.
  7. Smanjuje razinu stresa – Fizička aktivnost smanjuje stres, tjeskobu i napetost te povećava koncentraciju noradrenalina koji ublažava reakciju mozga na stres.
  8. Povećava kreativnost – Nakon fizičke aktivnosti povećana je i razina kreativnosti. Razmislite o vježbanju tijekom pauze za ručak, pogovoto ako imate važan i kreativan projekt poslije podne.
  9. Za slatke snove – Redovito vježbanje vam pomaže da brže zaspite i dulje spavate – samo nemojte vježbati neposredno prije spavanja jer nećete moći zaspati!
  10. Vježbanje mozga -Vježbanje izoštrava vaše pamćenje i koncentraciju.

Kao što vidite prednosti bavljenja sportom i fizičkom aktivnošću su brojne, a ovaj popis pokazuje samo dio prednosti kojim možete doprinijeti vašem zdravlju.